Friday, August 17, 2012

Unity Friends With Flair {Aug 17th}

Happy Friday! Are you laughing? I hope so. This card was a publication reject but it did garner a great deal of laughter. I figured it would be too risqué to be picked up but submitted it anyway. I used the briefs from Change is Good and the sentiment from Love Every Inch. I bet Unity never thought these two stamps would be used together. LOL!

Today was the most gorgeous day of the year. I can't even describe how absolutely perfect the weather was but I sure wished I could bottle it! This week has been super exhausting for me. I've been low on energy ever since my son's birthday weekend. I haven't made anything in ten days! I'm not complaining about a lack of mojo though 'cause I am enjoying this down time. I know things will get busy again very soon. I hope you all have a wonderful weekend!

Sources: Bazzill Basics Taffy cardstock; Gina K Designs pure luxury white cardstock; Unity Stamp Co. Change is a Good Thing & Love Every Inch; Memento Tuxedo Black ink; Copic markers; foam tape

55 comments:

Jen W. said...

So glad you posted this one! :D It's genius!!

Michelle said...

Oh my...that's hilarious!!! TFS!!!!

Dawn's Craft Place said...

Oh my word I almost choked when I seen the caption! I absolutely love this sentiment
Your hilarious my friend

NoraAnne said...

I am laughing hysterically!!!! What a great "pair", this image and sentiment!!! LOLOLOL!!!! Thanks for the laugh, great card!!!

Lisa said...

*GASP!* Did I really just see what I saw? That is seriously HILARIOUS, Emily!! I can kind of see why it didn't make publication...at least not in the Paper Crafts mag. I wonder who else we might try for that?? LOL
Thanks for sharing that! I am still giggling here :)

SmilynStef said...

Snort ... too fun.

FeistyCrafter said...

Lol !! This is great !!

Erin (Homemade Cards by Erin) said...

Chuckling....

Julie Odil said...

This is so funny! Love it!

Ruby said...

I am not sure how to take this image on a card. I guess it would depend on the receiver.

Laura {aka scrapaddict} said...

Tooooooo funny!

Creations by Shirl said...

hehe!

Laurel said...

LOL! I need to make one, hubby would love it!

Glenda J said...

Absolutely fantastic! Love it!

Gwen said...

This is the ultimate masculine card! Looks like you made a lot of us grin!

Evelin said...

hehehehehhe.... this IS funny!!! and yes, I did laugh! :D

alexandra s.m. said...

I love it!
it's a shame it wasn't published!

Sending you happy thoughts and lots of creative energy you way!

BloomingPink said...

YIKES. I TOTALLY Love it.

And I was ROLLING.

Karen B. said...

This is hilarious! What a great combination.

snappy scrappy said...

So funny...love it! Lee-Ann :)

Isha said...

This combo is soo humorous....This card id tons of laughter...I need some right now...lol

onecraftymama said...

BAHAHA! That is so freaking funny! I'm pretty sure every.single.guy I know would just about croak laughing at this. Heck, I'm about to. LOVE it!

Noelle Reese said...

*SNORT* You are so dang creative LMAO

Daša said...

hahahahahha yes I'm still laughing :) hahah I would need that kind of card today(3 actually), I'm going to a birthday party where 3 guys are celebrating their 26th bday...it would be fun to give them that kind of card :)

Stef H (Glitterbabe) said...

oh is this hilarious! and genius!

hugs :)

jennifer mitten said...

This is hilarious!

Julie E said...

What a combo! Just showing another side of your creative ;>)

JPScraps said...

Too funny! Love it!

cassie said...

Oh my Gosh - this is so clever and funny!

Kalyn said...

So cute and funny, Emily! Glad you shared it with us! And I totally feel you on the great weather! We had some gorgeous days this past week and I kept thinking "this is the best weather in the history of weather!" Haha

Ardyth said...

My, my, my! What a funny surprise! Love it!

Lynn said...

Seriously adorable!!

Lisa Arana said...

You are totally a unity superstar!!! I LOVE, LOVE, LOVE your sense of humor Emily!!! I would have never thought of those two stamps going together, but it is DARN perfect!!! Lol.

Scrapper Myra said...

LOL. HAHAHA. TFS.

Angel said...

LOL!! i love this card a lot!!

Cindy Lyles said...

Fabulous!! I'd wager the stamp company that comes (pun not intended) out with clever sets like this would do well - this is genius Emily!

missstamper said...

Tee hee!

c.darwin said...

I really laughed. Thank you! I needed that. :)

Lalo said...

Ha! Totally cool card!!!

Jenny said...

Brilliant...what a fun card Emily :0)
Jenny x

Houses Built of Cards said...

Heehee! Too funny!

housesbuiltofcards@gmail.com
www.housesbuiltofcards.blogspot.com

Savannah O'Gwynn said...

I can't believe this is a reject! FUN:)

Alice Wertz said...

thanks for putting a smile on my face, girl! such a fun card!

Marit said...

This is so fun Emily, love it!

Hugs from Holland,
Marit

Emily (stampingout on SCS) said...

You are so darn clever! This made me laugh, and I sooooo needed a good belly laugh today! :)

landerson213 said...

Super hilarious! Love it! Great card for the Hubby on Valentine's Day. :)

Pryn said...

LOL!!! This is awesome, Emily!!!!

Lisa's Creative Niche said...

Oh my gosh! I LOVE this!!! You have totally made my night with this card! Thanks for the smile!
Lisa

Emily H said...

Oh my!

Jen said...

HA! I love it! :)

shirley-bee said...

Fantastic!!

Aimes said...

Heeee-larious!!!!! I think this is the funniest card in Blogland I've ever seen! LOL!
Hugs!
x

Cathy Fongjoyo said...

LOL!!!! this is so funny and clever!! seriously hilarious. never seen a card like this, Emily!

Lindsey said...

HILARIOUS! I'm not sure I've seen an 18+ hand-stamped card before. :P

donna mikasa said...

Heeeee! I had to look at it twice because I couldn't believe what I saw! LOVE this PG-13 card!